برترین بازی های شبکه XBLA
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 72756
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



وضعيت ياهو چت روم
New Games
دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : shervin

هر سال تابستان، کمپانی Microsoft در برنامه ای به نام Summer of Arcade بازی های جدیدی را روی شبکه Xbox Live عرضه می کند. عنوان هایی که حداقل یکی از آن ها جزو بازی های خلاقانه و بسیار زیبا قرار می گیرند. از این رو تصمیم گرفتیم که در این مطلب به معرفی 10 بازی Arcade برتر شبکه Xbox Live بپردازیم تا شما بتوانید با این عنوان ها آشنا شوید.

LIMBO

بهترین بازی مستقل و Arcade سال گذشته، LIMBO بود. این بازی که کمتر از 150 مگابایت حجم دارد، توانست همه دست اندرکاران صنعت بازی های کامپیوتری را غافلگیر کند. این عنوان به ظاهر ساده، با فضای منحصر به فرد، تجربه ای را به بازیکنان انتقال داد که شاید تا سال ها، نتوان مانند آن را تکرار کرد. LIMBO بدون شک یکی از شاهکارهای دنیای بازی های Arcade است.

Castle Crashers

اگر به دنبال یک Beat-‘Em-Up بسیار زیبا به سبک Arcade هستید، این بازی را از دست ندهید. این عنوان دقیقاً شما را به زمان بازی های کلاسیک می برد و گیم پلی ای همانند آن ها را پیش روی شما قرار می دهد. روند بسیار هیجان انگیز و مراحل متنوع Castle Crashers باعث شده تا این عنوان هنوز هم یکی از خواستنی ترین بازی های XBLA باشد. شخصیت های متنوع، سیستم ارتقاء قدرت ها و مبارزه با Bossهای گوناگون از دیگر قسمت های این بازی هستند.

Shadow Complex

یکی از عنوان های ساخته شده توسط Epic Games همین بازی است. یک عنوان اکشن دو بعدی بسیار زیبا که از گرافیک بسیار خوبی بهره می برد. روند اکشن بازی بسیار عالی است و بازیکنان با همان المان های مخصوص این سبک روبرو خواهند شد. روند SC در نگاه اول شباهت زیادی به عنوان های کلاسیک Side Scroll اکشن دارد، اما وجود المان های 3D و گرافیک عالی این بازی باعث شده که Shadow Complex رکورد دار بیشترین دانلود در بین بازی های Arcade باشد.

Trials HD

اگر به دنبال یک بازی موتور سواری دیوانه وار می گردید، Trials HD را از دست ندهید. Trials HD شما را وادار می کند تا با یک موتور سیکلت حرکات آکروباتیک زیادی انجام دهید و از موانع زیادی عبور کنید. تنوع مراحل و حالتی که باید موتور سیکلت را کنترل کنید، از قسمت های هیجان انگیز بازی هستند. عاملی که هم بازی را کمی سخت کرده و هم آن را هیجان انگیز کرده است. در زمانی که بازی های موتور سواری چندان موفقی راهی بازار نمی شوند، Trials HD می تواند یک Arcade خوب برای علاقه مندان به بازی های موتور سوای با هیجان اضافه باشد!


Splosion Man

شخصیت این بازی حالت عادی ندارد. همیشه در حال جنب و جوش و تحرک است، اما حرکات او بی سر و صدا و مثل آدم نیست. این موجود منحصر به فرد کاملاً انفجاری عمل می کند. همین قابلیت او باعث شده که ما او را در عنوانی به نام Splosion Man مشاهده کنیم. بهترین بازی Arcade سال 2009 خیلی ازبازیکنان را درگیر خود کرده تا بتوانند به وسیله Splosion Man رکوردهای تازه ای را ثبت کنند. این عنوان بازیکنان را وارد محیط هایی می کند که در آن سرعت عمل و هیجان حرف اول را می زنند. از طرف دیگر شخصیت اصلی این بازی در نوع خودش بسیار خنده دار طراحی شده است.

Super Meat Boy

SMB بیشتر از هر بازی دیگری شما را به یاد عنوان های کلاسیک 8 بیتی می اندازد. حتی بازیسازان برای اینکه شما را به آن دوران ببرند، نسخه قدیمی این بازی را هم در این ساخته جدیدشان قرار داده اند. روند بازی به صورتی است که شاید خیلی ها آن را دوست نداشته باشند، اما کسانی که آن را بازی کرده اند، از روند بسیار متنوع گیم پلی آن بسیار راضی هستند. عنوانی که مانند سایر بازی هایArcade  معماها و روند سختی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد.

Toy Soldiers

اکثر ما جنگ را در بازی های کامپیوتری در عنوان هایی مانند Call of Duty و Medal of Honor تجربه کرده ایم. شبیه سازی های بسیار خشن از جنگ که تصویر واقعی این اتفاقات ویران کننده را به نمایش درمی آورند. اما در بازی Toy Soldiers با جنگی تازه روبرو می شویم. این عنوان بازیکنان را به جنگی در یک Board Game دعوت می کند. نیروهای دشمن به سمت مواضع شما حمله می کنند و این بازیکن است که باید با استراتژی های خاص، نیروهای دشمن را از بین ببرد. یک بازی کاملاً 3D با گرافیکی بسیار خوب، ساعت های هیجان و تجربه ای جدید را به بازیکنان انتقال می دهد.

Plants vs. Zombies

Plants vs. Zombies یکی از بازی هایی است که هرگز روند تکراری به خودش نمی گیرد و می توان آن را نمونه ای از یک بازی Arcade با حالت Tower Defenseگونه نام گذاری کرد. گروهی از زامبی ها می خواهند به خانه شما حمله کنند و این بازیکن است که باید با استفاده از گیاهانی که در اختیار دارد، این زامبی ها را از بین ببرد. تنوع مراحل، گیاهان مختلف برای مبارزه ها و تعداد زیادی زامبی تشنه به خون، باعث شده که این بازی بسیار هیجان انگیز باشد. PvZ آنقدر آیتم ها و بخش های مختلف دارد که به تنهایی می تواند چند ماهی شما را سرگرم کند.



Perfect Dark

کسانی که Nintendo 64 داشته اند، با این بازی به خوبی آشنایی دارند. عنوانی هیجان انگیز که اکشن بسیار زیبایی داشت. حال بعد از سال ها همان نسخه را می توانند به صورت بازسازی شده و در حالت HD روی Xbox 360  و روی 60 فریم بر ثانیه بازی کنند. این بازی دارای گیم پلی بهتر و هیجان انگیزتری است و ارتقاء گرافیکی آن باعث شده که تا علاقه مندان حتماً بازی محبوبشان را در این حالت بازی کنند.

Castlevania: Symphony of the Night

یکی از محبوب ترین و معروف ترین نسخه های کلاسیک سری بازی های Castlevania عنوان Symphony of the Night است. نسخه ای که به سمبل سری بازی های Castlevania تبدیل شده و خیلی از طرفدران دو آتیشه این عنوان، آن را بارها و بارها به اتمام رسانده اند. گیم پلی بازی بسیار سخت است و به همین دلیل شاید خیلی ها نتوانسته اند آن را تا انتها بروند. اما حالت HD این بازی و قابلیت های جدید آن باعث شده که خیلی ها بتوانند یکی از محبوب ترین نسخه های Castlevania را دوباره یا برای اولین بار تجربه کنند.

 





 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
افزايش آمار بازديد تک باکس